Trening Dnia - programator zajęć na bieżący tydzień

Trening Dnia - programator zajęć na bieżący tydzień

Trening Dnia - programator zajęć na bieżący tydzień

Kochani!

Trening Dnia - programator zajęć na bieżący tydzień

Zaczniemy od małej zmiany, żeby nie umknęło - od najbliższej niedzieli, zajęcia wystartują od 19.30 - zamiast 18.30.
Mamy piękny, długi dzień, więc przyjemności zostawimy sobie na sam koniec
I dalej:
Poniedziałkowy i Środowy Trening Dnia będą prowadzone w opcji Light - więc zapraszamy wszystkich, którzy nie chcą się masakrować oraz osoby nowe - które potrzebują na początku poprawy techniki. Nie oznacza to jednak, że nie będziecie zmęczeni. Weterani i tak pracują na innych obciążeniach, więc poczują trening!

PON 8.30 i 18.30 - trening dnia będzie mocno nastawiony na technikę oraz wyjałowiony z tzw. międzyserii No Burpees! Popracujemy z TRX, kettlami oraz minibandą. Sporo brzuchów.

WT 8.30 i 18.30 - trening funkcjonalny, w wersji + Brzuchy, co bardzo dobrze sprawdziło się w zeszłym tygodniu. Ten trening nie będzie w wersji light, więc przygotujcie się na bardzo przyzwoitą pracę!

ŚR 8.30 - 18.30 trening dnia w opcji ABT - obwód nastawiony na brzuch, uda i pośladki, trochę elementów kondycyjnych, ale oczywiście w opcji light.

CZW 8.30 - CARDIO - rower (sala) lub marszobiegi w terenie. Bardzo polecamy - coraz większa grupa, bardzo spokojny trening, fajne przygotowanie do samodzielnego biegania.

18.30 Stary dobry Tłusty czwartek. Dla wielbicieli naprawdę dobrego spalania - trening hybrydowy Lionfitness, z rosnącą liczbą ćwiczeń w obwodach - ostatnio skończyliśmy na 7 Może tym razem na dworze podniesiemy poprzeczkę?

PT 8.30 - Core, Mobility and Stretching - trochę spokojniej, popracujemy nad corem, stabilizacjami, gorsetem kręgosłupa oraz sporo rozciągania. Zapraszamy także osoby z Pilates i Zdrowego Kręgosłupa! To będzie fajne podsumowanie tygodnia!

NDZ 19.30 - niedzielna przepalanka, trening obwodowy, bardzo wszechstronny, dla wszystkich! Zapewniamy moc wrażeń, dobrej zabawy oraz oczywiście solidnego treningu. Będą niespodzianki !!!

Polecamy również inne formy zajęć:
Rower - doskonałe cardio wspierające regularny trening dnia
Cross - upgrade na nieco cięższą formę zajęć, ale może to być dobry impuls dla Waszych ciał.
Yoga - wyciszenie i poprawa elastyczności - sami przekonajcie się, że warto!
Pilates - wzmacnianie Core - bardzo przydatne w życiu codziennym i ochronie kręgosłupa
Zumba - aktywne cardio dla miłośników tańca i dobrej muzyki. Warto spróbować!

Do zobaczenia w Studio Lionfitness