Grafik





Body Shape

To jedne z bardziej popularnych zajęć fitness, które pozwolą Ci wyrzeźbić mięśnie całego ciała i ukształtować piękną sylwetkę. To także idealny trening jeżeli chcesz spalić tkankę tłuszczową, optymalnie nakręcając metabolizm. 

Body Shape to przede wszystkim proste ćwiczenia ogólnorozwojowe na wszystkie partie ciała z wykorzystaniem różnych akcesoriów, takich jak: kettle, minibandy, piłki, ciężarki, gumy, stepy. Ćwiczenia te zwiększają ponadto wydolność fizyczną i kondycję oraz usprawniają koordynację ruchów. Przygotujcie się na smukłe uda i jędrne pośladki. No i na wydatki z tym związane - kiedy trzeba będzie wymienić pół szafy :-) 

W tym treningu duży nacisk stawiamy na grupę i siłę jej motywacji, więc tego na pewno Ci nie zabraknie! Zajęcia dla każdego, bez względu na poziom wytrenowania - sami „dozujecie”poziom trudności dobierając właściwe dla siebie obciążenia lub ilości wykonywanych powtórzeń.

TRENING FUNKCJONALNY

Ten bardzo wszechstronny trening, zbudowany na zasadach interwału jest niezwykle skuteczną drogą do wyszczuplenia i wyrzeźbienia całego ciała – wpływając również na siłę, kondycję i wytrzymałość organizmu. 

Stosując ćwiczenia angażujące całe ciało, wielostawowe i wielomięśniowe przyspieszamy metabolizm i nie marnujemy przy tym ani jednej minuty treningu. Ten trening możemy zrobić z całą górą sprzętu, ustawionego w obwód treningowy, albo ćwiczyć z ciężarem własnego ciała. 

Trening funkcjonalny wspaniale wpływa na poprawę kondycji, poprawia relację między układem nerwowym a układem mięśniowo-szkieletowym, a jedyny efekt uboczny to gwałtowny spadek tkanki tłuszczowej.. 

Ten trening doskonale przygotuje Was do różnych dyscyplin sportowych, także nart :-) co sprawdziliśmy empirycznie już w tym sezonie. Będziecie Państwo zadowoleni! :-) Trening dla początkujących i średniozaawansowanych. Chociaż crossfitersi którzy time to time pojawiają się na nim, także potrafią się spocić :-) Ps. chcesz mieć płaski brzuch - zapraszamy na trening funkcjonalny.

MOBILITY

Głównym celem tych zajęć jest zapobieganie kontuzjom, polepszenie ruchomości i elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, a także zwiększenie możliwości ludzkiego ciała w życiu codziennym, rekreacji i sporcie wyczynowym. 

Jak mało który system treningowy tak dobrze rozwija nasze mięśnie głębokie odpowiedzialne za stabilizację. Mocne mięśnie głębokie w dobie siedzącego trybu życia to odpowiednia ochrona przed wieloma kontuzjami czy bólami, np. pleców, kolan, czy ramion. 

Regularny udział w zajęciach znacząco wpłynie na usprawnienie Twojego ciała i poprawę rezultatów treningowych. Dodatkowo rozluźnisz ciało i zmniejszysz ryzyko kontuzji po ciężkim treningu. (nie trzeba będzie przychodzić do znanego Wam gabinetu Fizjo :-) 

To doskonała odskocznia, jeżeli chcesz trochę odetchnąć od treningów spalających czy siłowych. Trening dla wszystkich.

CROSS

CROSS Trening typu CROSS „pracuje” razem z Wami. Tam nie ma nudy. W zależności jaki morderczy AMRAP przygotuje Ewa, czy który szatański BTS wyjdzie spod ręki Witolda, koniec jest zawsze taki sam. Zwłoki rzucone w kąt. Ale z rogalem przylepionym do ust - koniuszkami do góry. 

W skrócie: tak naprawdę to ćwiczenia, które może wykonywać każdy - niezależnie od wieku, doświadczenia i kondycji (oczywiście musi się do tego trochę przygotować - w tym celu zalecamy skorzystanie w pierwszej kolejności z innych zajęć wzmacniających). Pozytywnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy, wytrzymałość, siłę, elastyczność, szybkość, koordynację ruchową, zwinność oraz równowagę. 

Trening jest ciekawy i przede wszystkim bardzo intensywny. Nie chodzi tu o podnoszenie dużych ciężarów - ważniejsza jest dynamika w wykonywaniu poszczególnych ćwiczeń. 

Jeszcze jedna ważna sprawa - to prawdziwy sportowy challenge podczas którego masz możliwość przełamania swoich barier. No i koniec końców jest to kolejny trening na którym poczujesz motywację całej grupy. Mega energia! Trening raczej dla średnio i zaawansowanych.

SOBOTNI WPALNIK

SOBOTNI WPALNIK Spójrz na CROSS i pomnóż przez 2 :-) 

Stanowczo dla zaawansowanych. 

No mercy. 

Żadnych jeńców.

FATKILLER

Zajęcia o średniej intensywności nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej i redukcję cellulitu. Trening oparty na formule interwałowej lub obwodowej. Ta konstrukcja pozwala spalić nie tylko solidną dawkę kalorii na zajęciach, ale też podnosi metabolizm na kilka kolejnych godzin! Ćwiczenia wzmacniające wykonywane naprzemiennie z treningiem aerobowym nie wymagają od Ciebie przygotowania kondycyjnego, ponieważ to na nich systematycznie poprawisz swoją sprawność i oczywiście sylwetkę.

Czasami - jeżeli sięgniesz pamięcią, Fatkiller pojawiał się na naszych zajęciach pod postacią treningu metabolicznego - owe spalanie pierogów po Wigilii :-)

 Trening polecany dla wszystkich niezależnie od poziomu wytrenowania.

PILATES

PILATES Znany i lubiany Pilates to mocny punkt naszego grafiku podobnie, jak i instruktorka Magda, która naprawdę fajnie prowadzi zajęcia. 

To ćwiczenia wzmacniające mięśnie oraz poprawiające elastyczność z mocnym naciskiem na głębokie partie mięśni brzucha, tzw. „ core stability” oraz mięśni miednicy. Zajęcia inspirowane są elementami Yogi oraz izometrycznymi ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni. Ćwiczenia wykonujemy przy relaksacyjnej muzyce, która wprawi Cię w dobry nastrój i pozwali pozbyć się codziennych napięć. A jest ich dużo! Dzięki precyzyjnym i spokojnym ruchom możesz dodatkowo wysmuklić sylwetkę, rozciągnąć mięśnie oraz wzmocnić mięśnie brzucha. Na zajęciach poprawisz także swoją równowagę oraz świadomość ciała. 

Zajęcia dla wszystkich i jest to bardzo dobry wybór, jeżeli poszukujesz aktywnego wyciszenia.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutów Radosława i Witolda, nastawione na problematykę kręgosłupa oraz dużych stawów naszego ciała. Praca na głębokich mięśniach przykręgosłupowych, mięśniach głębokich miednicy, obręczy górnej daje szybkie efekty w postaci poprawy stabilizacji i codziennej ochrony Waszych zbolałych ciał. Zajęcia polecane jako profilaktyka bólów pleców oraz innych elementów ciała, a także jako doskonała forma terapii w przypadku schorzeń aparatu ruchu.

 Zajęcia dla wszystkich.

ROWER

300…500..800.. kiedy zatrzyma się ten licznik? Chodzi oczywiście o licznik spalonych kalorii na tym wyjątkowym, dynamicznym treningu prowadzonym do motywującej muzyki.

 Jak myślisz, że trening na rowerze stacjonarnym jest nudny, to jesteś w błędzie. Nie wiadomo kiedy mija godzina zajęć, a Ty schodzisz z roweru całkiem mokry, jak po wyjściu z wody. Taki jest właśnie Rower z Witkiem. Albo pokochasz te zajęcia i wrzucisz na stałe do swojego harmonogramu dnia, albo nie wrócisz więcej :-) 

W trakcie tych zajęć gwarantowane spalanie, poprawa kondycji i siły mięśni nóg. 

Uwaga! Warto wcześniej zapisać się na nie, ponieważ miejsca znikają jak ciepłe bułeczki, a liczba rowerów jest ograniczona!

ZUMBA

To jedne z nielicznych zajęć choreograficznych u nas. Chyba wszyscy znają lub przynajmniej słyszeli o tym porywającym treningu, łączącym w sobie cechy zajęć cardio, tańca, ćwiczeń wytrzymałościowych oraz koordynacyjnych. Choreografia opiera się na elementach tańców latynoamerykańskich, dlatego cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem nie tylko pośród wielbicieli tańca. Tak mało jest w tej chwili zajęć rytmicznych, więc to okazja do poruszania się i dobrego treningu przy okazji, a wszystko do wspaniałej muzyki. Uwaga - prowadząca Asia, to prawdziwa atomówka :-) 

Trening dla wszystkich, także dla tych, którzy nie przepadają za zajęciami choreograficznymi. Będą tak poprowadzeni za rękę, że nawet nie zauważą, jak ich nogi zaczną same tańczyć..

COMBAT

To wyjątkowy trening z elementami sztuk walki, podczas którego spalisz mnóstwo kalorii, poprawisz kondycję, siłę, a w konsekwencji wymodelujesz i ujędrnisz swoją sylwetkę. 

Zajęcia dzięki dobrze skomponowanym sekwencjom ćwiczeń rozwijają mobilność, zwinność i stabilizację. Pomimo, że Combat nie ma nic wspólnego z tańcem, jego najważniejszym elementem jest dynamiczna muzyka, która motywuje do działania i powoduje, że nie możesz doczekać się kolejnego treningu. 

Chcesz nabrać pewności, siebie, rozładować emocje i naprawdę dobrze się zmęczyć? Te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

YOGA

Kolejne zajęcia w naszym klubie, które mają zapobiec występowaniu w przyszłości wielu schorzeń i dolegliwości bólowych. 

Trening jest oparty na technikach relaksacyjnych i oddechowych oraz stanowi połączenie spokojnych ćwiczeń fizycznych z metodami służącymi do redukcji stresu. W czasie zajęć Kasia prowadzi Was bardzo dokładnie przez kolejne asany, przechodząc stopniowo od pozycji podstawowych do bardziej zaawansowanych. W celu pogłębiania i korygowania pozycji wykorzystywany jest sprzęt taki jak klocki czy paski. 

Zajęcia są przeznaczone zarówno dla osób początkujących jak i osób praktykujących regularnie. 

Dzięki systematycznej praktyce zadbasz o smukłą sylwetkę, zredukujesz napięcia oraz zyskasz więcej energii i siły w codziennym życiu.